Its over for now

Alla kalas är avklarade, huset kan bli skitigt igen yeeey :) Kul med kalas men man är ju så hopplös tidoptimist så man får handla kakor i alla fall i slutet. Men ingen tyckte det var konstigt. Ta det som det är, som svärmor säger. Jag säger passar det inte så gå hem ;)

Tog hem ett rätt ok recept LCHF-mat. FAan också nu måste vi testa skiten med. Grädde i ofantliga mängder. Tror ni gallan gillar det? well well vi får se..

BVC på 3-års kontroll är väl sådär.. Min grabb var mer intresserad av att det åskade ute, journalvagnen, datorn, pennor, tvätta händer, kasta boll och rymma. Precis som en treåring.. Han målade inte ballonger, han tyckte det var passé, han låtsades skriva istället. Min pojk, läkarhandstil! Han var 1 cm från 1 m. 1cm. He**ete vad tiden springer iväg. Tror han fick godkänt, vi åkte i alla fall vidare :)

Igår fick grabben en massa pang-pangare av gudmor. Han ville sova med sin favorit men då blev jag sådär principfast och tyckte att det minsann ska man inte göra. Han vaknade och gallskrek, jag gick med på att.. Det är dumt att bråka kvällstid ;) Idag kl 06:15 fick jag hoppa, rulla runt på golvet och skjuta med en pang-pang. Bra start på dagen.

Har en man hemma som går och tjurar, detta håller i sig. Manlig PMS? Spelar ingen roll på vilket sätt jag säger något, allt är skit så jag gör som jag brukar: Jävlas in i det sista! Tror att dagtiden har bitit han i rumpan, det är inte en dans på rosor det heller!

I morgon har vi möte. Det är också fruktstund :) Bra avslut på veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0