Birthday and shit

Jag har lyckats fylla ett år äldre, jag är en oldie.. en i gänget.. förbrukad.. avvecklad.. (har fått höra många olika värden på ålder). Ärligt så känner jag mig lika stel o gammal som vanligt så i år gick det bra, nästa år är något värre *svälj*

Den lille mannen har opererats, väntar fortfarande på effekten på det, måste annars reklamera :)

Idag skulle vi till staden en liten sväng o bara hämta min mobil och lite material till trappan. Det slutade med en massa påsar rikare och många pengar fattigare. Jag ÄLSKAR att shoppa. Fast inte till mig själv men idag så var jag tvungen. Jag behövde en ny vinterjacka. Blev förälskad i en vit Didriksson. Jag har haft en vit vinterjacka en gång.. Vitt på Christin = 15 min fint sen i tvättten. Så min vana trogen så tog jag en svart. Måste se om jag har rätt när jag räknar på hur länge sedan det var jag handlade en vinterjacka.. Matilda säger att man måste ha Didriksson. Matilda är mycket välutbildad, jag lyssnar på Matilda :D

Blev erbjuden sjukskrivning av våran lille hyrläkare. Frågade då vad för diagnos han skulle ge mig.. DET skulle jag inte gjort. Jag fick ett A4 med vad han kallade "lämpliga" diagnoser. Krig!!! Nu är han på ledigt ett tag så jag ska smida planer på attack så länge :)

Höll på att spy i bilen häromdagen. Skulle på massage, det är kväll, det är ljust, det är bilfritt på vägarna.. detta gör då att jag på något mystiskt sätt använder mig av en hastighet som inte alla skulle tycka vara lämplig. Anyway så gjorde jag som jag blev lärd av mina grabbar - är det dubbla skyltar så får man plussa.. Det var helt tomt bakom mig. 2 sekunder senare sitter en silvrig volvo med tonade rutor i röven på mig. Jaha, det är bara att le och lämna kortet var min tanke. Slängde i en lägre växel för att inte illbromsa. Försökte spela med och tog det lite lugnt. Han följde på. Jag saktade ner ännu mer då jag snart skulle svänga.. han följde på. Det var raksträcka och jag svängde och han körde ändå inte om. Men sen var det över, han stack. SATAN gör inte så där mot folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0