Anton

Jag: -Anton, ska du gå och kissa igen?
Anton: -Nej, inte igen. Jag har gjort det, det räcker nu.
Jag: -Men det var ju länge sedan, behöver du inte kissa?
Anton: -Det räcker sa ja!

Lite senare på dagen.

Fredrik: -Ska vi klippa gräset sen?
Anton: -Ja, mamma med?
Fredrik: -Nej mamma ska vila, hon är sjuk.
Anton: *tittar på mig med stooora ögon* -Mamma, inte med ut o kippa?
Jag: -Nej inte idag.
Anton: Är du suk?
Jag: Ja
Anton: Åh (suckar som han tyckte synd om mig) okej da.

Många gånger i duschen utspelar sig samma samtal.

Anton: Var e snoppen?
Jag: Mamma har ingen snopp.
Anton: Men vaaaar är den?
Jag: Men det är ju bara du och pappa som har snopp, mamma har inte det.
Anton: Nehe, gömt den?

Det är ju liksom roligare när man ser och hör det men måste skriva upp för att komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0