Underbara dag

Är ledig idag, är helt jäkla underbart ledig. Blev inte direkt som jag tänkt idag men så är det när en del ställen öppnar för sent ;) Vi tog en skogspromenad jag och grabben. Jag har ärvt mammas lokalsinne = 0. Jag fick ta upp GPS:en ;) Stackars pojk, det blev längre promenad än beräknat. Som plåster på såren så tog vi lussekissfika och mysstund.

I eftermiddag ska vi till Mia. Hans kalufs är inte av denna värld. Blir något att bita i. Ska försöka hålla honom på sitt bästa humör ;) Han blir så stor när han är klippt, jag känner mig alltid så gammal. Har fått höra det rätt mycket på jobbet på sistone. Jäkla Matilda, Eric, Haidar hmm ja det är nog dom som är yngre. Det bar roligare förr, när jag precis börjat jobba. Var väl 21 eller något. ALLA var äldre än mig.

Träffade en kille häromdagen som blev glad att jag tyckte han såg yngre ut, han var 21. Han ville alltså vara yngre än 21. Jag berättade hur hemskt det är att vara 29 och då ljusnade han upp, han kände sig ung igen :)

Visst är det konstigt att man nyss gapskrattade åt dom "äldre" som hade svårt att ta sig upp när dom suttit på golvet och nu sitter jag där med låsta knän och isande höfter. SATAN va tiden gick fort. Mina leder är 70 år helt klart.

Nehe om man skulle påbörja lite projekt här hemma så jag inte sitter av all tid på röven idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0