Gäsp

Joda jag är trött. Jag är jättetrött. Jobbade jätteeffektivt den sista halvtimmen idag :) Den ena mätningen är avklarad. Den är också inskickad, flera dagar före deadline!! de ni! Måste bara göra diagram på det också sen... men det går inte göra förens nästa vecka, gott.

Det andra däremot strular, jag får inte till det. Excel o jag som brukar var bästisar går inte ihop.. Eller är det att min söta hjärna inte hänger på ;) Hur eller hur så ska det vara färdigt i morgon sen är det ledigt för mig.

Idag är det träning för Fredde och jag har också spelat innebandy fast på lite mindre yta. Anton är grym, han har ett jäkla skott. Jag är livrädd. Har placerat honom strategiskt så han inte kan krossa något värdefullt. När jag inte orkade spela mer så erbjöd han att jag fick ha hans fina klubba, då måste jag ju spela mer bara för att han var så snäll.

Ikväll är det desperate.. Joda säkert att jag vaken då, säkert..

På väg hem idag spelade jag denna fruktansvärt högt, och körde så klart i en hastighet som passar..

Det var på radion, lite i slutet hade dom någon reklam som skrapade/raspade. Det lät som hela bilen sprack. (högtalarna inräknat) Höll allvarligt på att köra av vägen. Helt genomsvett och skitnervös blev jag. Skrattade rätt gott åt det, blir rädd för en reklam.. Föresten har utbudet på cd-skivor i växlaren varit bättre.. Jag har EN skiva av 6. Takida. Inte för att det är galet men allt annat trams? Jag ska nog visa dom små hårdrockarna vad Scooter kan göra för högtalarna :) Fredde har en tendens att ALLTID stänga av bilen då han har någon av sina skitskivor på högsta volym. Hur tror ni jag reagerar kl 6:30 på morgonen när jag startar den?? Nicht gut..







Nu har jag blandat rejält :)


Här är något till morgongympan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0