Det närmar sig

Min favorithögtid, julen. Det är bara några veckor kvar. Helt underbart. Igår var det ljuständardags hos släkten. Det var rätt skönt väder, inte storm och inte iskallt som det brukar utan bara just härligt.

Igår räfsade vi upp alla löv på andra tomten. Jisses vad mina händer ser ut. Jag har ingen hud på lillfingret och 4-5 stora blåsor mitt i händerna. Axlarna ska vi inte ens prata om. Jag får ta vetekudden till jobbet i morgon.

Jobbet ja, det börjar spåra ur. Jag har alldelse för många diagram att snickra på och alldeles för lite tid till det. Suck.. Jag får helt enkelt börja med det viktigaste (hoppas sen att chefen tycker detta är viktigast också) och se om jag hinner med allt. Tror inte det men man vet ju aldrig. Igår var jag uppe till 21 säkert.. det är rekord denna vecka. Är som ett litet barn, fattar inte varför det blir så här då man ställer om klockan och det är mörkt när man åker och när man kommer hem. Då går jag i ide.

Nu ska jag kanske eventuellt göra frukost. Det är ju liksom bara jag som gör gofrukost så tycker kanske nån annan kan göra det?? HINT HINT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0