Advent

Trodde inte att vi skulle ha några stjärnor eller julgardiner klart idag. Men mamma kom som en räddande ängel och putsade mina fönster. Är lite taskigt med tid när man jobbar heltid och det är mörk när man åker och mörkt när man kommer hem.

Min vita jacka är smutsig, chockad eller? Nepp inte ett dugg.

Idag har jag lekt med elen. Hatar julgransslingor, om man så nattar dom i duntäcke över sommaren så är det alltid minst 5 lampjävlar som gett upp. Förbannade ledsamma skit! OCH även om man verkligen lägger dom på rätt sätt osv så är det alltid trassel? Mycket mycket spännande.

Har lyssnat igenom nya Scooterskivan me, hm antingen så har dom ändrat för mycket eller har jag blivit för gammal. Det var liksom inte så många låtar som var top notch ;) Men för all del, det är helt klart dansvänligt!! Studsade runt med Anton som lärt sig säga Scooter. Såg även på Så mycket bättre då dom tolkade E-type. Ahh för jävla bra är han, för jävla bra. Påminde Anton om att han diggade E-type i magen, om han hade varit lugn en hel dag så ändrade de sig så fort jag stängde på E-type. Fredde tror han hatade honom och rörde sig i protest men nej då, så kan det inte vara. Anton diggar fortfarande. Takida blev avslutet på musikstunden. Mycket bra! Jag lär alltså upp min son med bra musik, inte sånt skit som sitter i bilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0