Same same but different

Vi har varit och badat idag, i Skiren. Den lille mannen hörde nog inte riktigt utan basonerade ut: "Jag ska bada i Skiten". Jubel!

Jag ska traska bort i värmen till Linda och återlämna draken, vi har fått beställa hem en likadan... Viggen har en sådan så då ska jag med..

Lillgrabben och jag har bakat idag, han lyssnade, han lyssnade hela tiden och ingen klagan. Jag var överlycklig så vi fortsatte med att diska ihop, även detta gick finfint. (Förutom en liten översvämning i köket). Såna här dagar känner man sig som världens bästa mamma, dvs att allt flyter på.

På stranden höll vi på att sätta saften i fel strupe. Där, in the middle of skogen, kom ett lammkött utan något som helst underhudsfett utan bara muskler, har det hänt där tidigare? Nu är ju min undran, (jag tippade på att han var 12, men sambon trodde nog mer åt 17( hur eller hur, VAD gör man för att se ut så? Jag har aldrig sett det in real life. Imponerande minst sagt. Snyggt? Nja..

Själv satt man med sina handtag/ringar/volanger och tyckte livet var lagom jobbigt. Men choklad är gott!
Lillgrabben frös inte, inte alls.. -Ska vi inte gå upp? Du fryser ju. - N.. n..nej, d..d..det gör jag i...i...inte.

Snart dags att grilla, mer grisröv åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0