Gah

Det är hett idag. Det va gutt på jobbet med ac. Det var nästan för kallt :) Vi har plaskat lite idag, grillat, ätit glass, hälsat på grannens loppis och rensat hans grönsaksland. Detta hann vi med på eftermiddagen, jag tillhörde dom 10% som jobbade.
När jag åkte till jobbet såg jag typ 1 bil. På jobbet var det tyst som i graven. Det var bara några närmst sörjande. Men dagen gick fort.

Igår var jag och mammsen i Växjö och handlade. Hela dagen. Jag var helt slut efter det. Min mamma kan springa i affärer, med betoning på springa. Hon är snabb som sautan. Vi brukar ta en sväng någon gång ibland, hon tvingar på mig saker jag själv inte skulle valt och jag gör samma med henne. Det är skitkul!

I förrgår var sambon o jag på Pirates i 3D. Mjo Mr Depp i närbild med 3D, inte så jag grät direkt. Har säkert skrivit detförr men jag har aldrig (innan Piratesfilmerna) tyckt att den mannen är så speciellt snygg. Men nu, jisses, han är het som fasen i den rollen. Kan se filmerna massa gånger för hans skull även att Orlando är med i dom första. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0