20 timmar kvar

Blir ungefär 20 timmar till att jobba innan semestern. Jag måste orka. Jag är helt slut mentalt.

I helgen fick jag leva lite som förr, rotade i garderoben efter kläder, satt och snackade skit över vinglasen och dansade hela natten. Det enda som jag saknade var lite mer sminkning innan ;) men det var roligare när Mia inte var proffs. haha.

I söndags var vi hos Linda m familj och smaskade i oss jordgubbar, jag var en trött trist människa men det är ju bra att dom inte bryr sig om hur le jag är utan står ut med mig :)

Jag borde göra massa saker idag men jag väljer att gå och lägga mig i soffan så jag orkar resten av veckan. Kul jag är va?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

8,5timmar sen semester.. syns snart..

2011-06-22 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0