12 kvar.

12 arbetsdagar till semester. Det gör inte ont.. Inte alls. Idag har vi börjat lära upp semestervikarier, då börjar det brännas. Det är då man förstår att det snart är sommar.

Var på en promenad igår med Linda, hade fel skor på mig märkte jag när jag kom hem. 1 cm i diameter stor blodblåsa på lilltån. Tror ni jag får rum med tårna i mina skor`? Nopp blir Foppatofflor. Sexigt som bara den.

Igår var vi på picknick på Singelstigen. Fick veta mer om 80-åringarna än jag ville :) Lillgrabben blåste såpbubblor och spelade boll med kusinen. Var dödens hett bara :)

I helgen har vi klippt häckarna på tomterna. Har träningsvärk i kroppen. Det är en del att göra. Fick besök av mr Bålgeting med. Kunde inget säga då sambon hade vägrat klippa mer om han visste om att dom fanns på plats.

SAAB:en lämnade ju in i stora staden. Han har nu dödsförklarats av Mr Elmgren. Fast efter nya reservdelar så kan han överleva några år till. Jag är säker på att mina skattepengar jag skulle få tillbaka sved i guds arsel så han var tvungen att hitta på något sätt att ta bort dom innan dom landat på kontot. Summa sumarum, jag vill ha en ny bil!

Har laddat hem Angry birds till mobilen, jag har fullt upp nu. Jag sitter som klistrad. Skitspel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0