1 a dagen

Jag kan ju inte klaga på vädret på min första semesterdag. Jag har brännt mig gott :) Älskar det, jag får ju inte ont eller tappar skinn utan det kanske kan klia lite men lägger sig till dagen efter om inte tidigare. Det är något positivt jag fått från min halvneger till far :) Lillgrabben verkar tåla solen lika bra, han blir aldrig röd bara brun. För att ingen ska bli förvirrad nu, JAG blir aldrig brun, jag klarar bara solen bra. Min pappa blir brun om han bara sätter sig 5 min på altanen i april och sen håller det till nästa april.

Jag har idag badat i isande kallt vatten, trodde benen skulle gå av men vad gör man inte för grabben Jonsson. Han sprang och snubblade på stenplattorna, jag har bara väntat på att, skrubbsår är så sliskiga. Men efter lite övertalning så fick han ett Bamseplåster som han har visat upp för pappa och berättar väldigt ofta om :) OCH jag dog inte av avsky för blodet. Klapp på axeln så att säga.

Nu står jag i köket och bloggar med ett glas vitt bredvid. Det är smaskens. Har även en sån här (se nedan) liggandes och väntar på mig. Tar kväll på det, ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0