Tandläkaren

Idag var det dags för den årliga kontrollen. Jag var genomsvett och hade ont i magen men hon sa rätt fort att tänderna var fina och hela som vanligt. Då kunde jag andas ut. Grabbarna tog en glass på båten så länge, jag fick inte äta på en timme suck.

Vi tog en sväng till XL med.. Åhhhh säger jag bara. gå med mamma, gå med pappa, gå med mamma, gå med pappa.. vi försökte då att gå tillsammans med nehedu det var inte lönt det heller. Gav upp och lämnade dom själva. Jag inhandlade genomskinligt silikon (inte till tuttarna), när man går fram till en hylla och läser och man riktigt känner hur killen vid disken längtar efter att jag ska fråga något så är det gutt att hitta det man söker.. Dom blir så snopna.

Jag har fördärvat bilen, har lekt på skogsvägar idag :) Fantastiskt trist med en kombi.. Den är numera grå/brun, får nog fixa i ordning det lite snabbt. Hatar smutsiga bilar om dom inte är vita vill säga, då syns det inte. Saknar min vita älskling!!

Höll på att göra fronten lite kortare med, sambon hade stängt grindarna trots att jag var på väg hem. Tur jag inte va trött. Sen kan han inte köra för han har för mycket rödvin i kroppen så nu måste jag ut IGEN och flytta bilhelvetet. Nåja det går väl ganska fort..

Har inte mycket choklad kvar hemma, får ta en sväng till Ica Nära i morgon och ladda förråden, man vill ju inte bli undernärd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0