Skogspromenad.

Då det såg ut att bli skitväder idag så tog jag med den lille mannen till skogen då pappa skulle leka med motorsågen. Det klarnade upp och blev asvarmt. Men vi hittade smultron och blåbär som gick rakt ner i magen :) Vände hemåt då vi mötte en sån äcklig orm, uuusch jag är så anti mot dessa slingriga saker. 
Grabben fick sig en tallrik med smultron och mjölk när vi kom hem, enda sättet att få in honom i huset.

Jag har en fin disk och ett råtthål till hus att städa. Grattis Stina, nu har du att göra så att säga... Blir väl klar till kvällen om jag ligger i, det är gott med semester.................!

Dagen började i alla fall fint med att en liten grabb kröp upp i knät och sa "Älssar dig". Fina ord från en fin killle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0