Manligt

Denna semester har det varit mycket bygga och renovera. Men vi hann ju med Kolmården och Ölands djurpark i år också. Den lille passerade precis under 1 m. Nästa gång är det kört ;) Var en kanondag med sol och bad. Vågade mig in till getterna också, utan att bli uppäten. Körde radiobilarna och storstilade med min körning, vi var 7 som fastnade i ett hörn. Åkte faktiskt flera karuseller också utan att dö. Bra där.
Piratbadgrejen va kul, vi klädde om, letade upp lediga platser, jag hoppade i och den lille ställer sig med vatten till knäna och säger "Har badat färdigt nu" Haha precis som om jag brydde mig. Har jag nu klätt om och pressat ner kroppen i en bikini så ska jävlar familjen bada. Så han åkte i :) Dock gick det där över och han vägrade sedan att gå upp. Det var perfekt att solen gassade som mest när vi badade, jag är ju lite känslig för kyla vågar jag påstå :) Fredde tycker jag är en sjuk människa som ligger under en filt på kvällarna mitt i sommaren. Men han brukar aldrig ha rätt :)

Idag har arbetet gått framåt hemma, vi ser ljuset så att säga.

Jag gjorde det stora jävla misstaget att kolla jobbmailen igår, massa nya mail, trots att jag skrivit att jag är på semester.. Hälften var något jag måste göra eller kunna. Bra start, väldigt bra start. Det ser inte ljust ut på 5 veckor kan jag ju avslöja. Undra om man ska testa lära sig dricka kaffe? Måste nog jobba över en del..

Ska kasta i mig lite mat nu medan den lille sover så vi hinner fortsätta ute en stund till.

Just det ja, vad menar jag med rubriken. Jo jag tycker att män/killar blir väldigt manliga när dom skruvar och spikar. Bara en iaktagelse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0