Hotad

Jag känner mig hotad. Igår öppnade jag kylskåpet och en vinflaska for rakt emot mig. Detta hände 2 ggr igår trots att jag sa till F att flytta på den. (Fick givetvis flytta på den själv, han är ju en man) Idag låg den högre upp i hyllan, rakt i huvudhöjd, och lutade så fint så att den åker ner när man öppnar. OM jag försvinner inom snar framtid, kolla för helvete efter vinflaskan!!
Nu tror jag väl inte att det riktigt är så planerat, eller?

Igår kom bilen hem från Per.. Den var så söt utan lysande lampa. Jag körde några mil sen "ding" så lös den söta lampan igen. Vill ha en ny bil av tomten!

Idag hoppas jag att jag kan baka lite, jag vill även stryka och byta sängkläder. Det är väl inte för mycket begärt för cirka 12 timmar?

Fantastisk kväll igår, solnedgång och ljuv musik.. Jag mådde väldigt bra :) Känns som jag har mer ork idag, batteripåfyllning var det kanske?

Just det ja, jag skulle ju tvätta bilen med.. Men med tanke på hur den beter sig så kan den se i stjärnorna efter schampoo och vatten. Förbli dirty ditt as!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahahahah

2011-07-08 @ 12:27:03
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0