Dag nr 1

Halva dagen gick inte så bra, resten av dagen gick sämre.. :) Men jag överlevde och framförallt kom jag in på jobbet. Fick parkera på den nya fina parkeringen. Jag hade glömt min kod till dörren men när man väl stod där så gick det av bara farten. Men jag vet fortfarande inte vilka siffror jag har!

När jag kom hem stod maten på bordet, underbart! Vi tog en sväng till Skiren med fam Weidner/Jonsson och plaskade lite. Jag tog sen en promenad då jag var så pigg, tänkte att jag aldrig skulle somna idag. Efter 10 min promenad höll jag på att somna gående. Nu vågar jag inte lägga ner huvudet i soffan för då är det godnatt.

Igår såg vi Solsidan, de 4 första programmen. Jag skrattar åt Fredde, han är så lik min Fredde.. Mer grill åt folket.
För 14 år sedan var jag ute och festade i O-hamn. Med en vit Marwintröja.

Inatt sover vi i en upphottad säng. Sweet dreams hoppas vi på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0