Ångest

Jag har idag försökt dämpa min ångest för jobbet. Vi har spenderat pengar :) shopping lugnar ner mina nerver för stunden i alla fall. Handlade kläder till hela familjen, nya blommor till köket och så var vi på Sova-butiken, killen där tyckte nog att vi kunde handla en ny säng, det är snart dags tycker jag nog men hade inte tagit ut 30 000 just då ;) det blev ett nytt lakan som kostade typ just ett lakan.. Vi får hoppas att vi sover gott på det :)

Tog en paus på Mc D också, den lille är så galet glad i hambuuuujare. Är ett bra ställe när man har barn som gärna rör på sig och frågar vad andra äter osv. sällan någon blir irriterad där inne!

I morgon är det dags, jag bävar, jag ogillar och jag kommer inte slippa undan. Bara bita i det sura och göra första timmarna med ett leende. Sen surnar jag till, får PMS och skriker högt. Ni ska se, precis så tror jag det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0