Tandvärk

Det ska även hända mig.. Jag har två visdomständer på g (det har jag haft i många år men nu är dom verkligen jobbiga). Det gör ont. Det går upp till ögonen och huvudet värker. Så gött!! Undra hur lång tid det ska ta att få upp dom. Jag hoppas ju att jag slipper dra ut dom för då får dom söva mig... Annars går jag bärsärkargång :)

Igår hade lillemannen namnsdag, han fick faktiskt paket från oss trots att vi inte brukar fira namnsdagar. Mormor o morfar hade också handlat. Vad man ändrar sig när det kommer en liten ;) Kom på att den lille har namnsdag samma dag som kusinen fyller år så då blir det lättare att minnas! Jag som har korttidsminne som Doris (I hitta Nemo).

Igår började jag titta på Greys och helt plötsligt ringer telefonen, och datorn är svart. Jag somnade.. Jag somnade så tidigt att jag inte ens tänker skriva hur tidigt det var! Och till råga på allt somnade jag till Greys!!!! Men utvilad vid 5 idag var jag allt. I morgon ska jag åka med mamma, då blir det upp tidigare. Torsdag jobbar jag bara några timmar sen ska vi till staden. Sen är det fredag, då är det kurs på fm och långfredag. Det blir kanon!

Nu blir det lite disk och sen är det soffan som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Neeej Gud missade jag Lill killens namnsdag fyy på mig!! Hg e Doris me :(

Ge han en massa pussar från tant Mia

2011-01-18 @ 22:20:39
URL: http://Www.lewandowski.se
Postat av: frida

Hoppas värken går över,

2011-01-19 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0