Lite träning

Jag var o tränade i bassängen i tisdags, varit uppehåll över jul. Jag höll på att stryka med. Var helt stel i ryggen. Nu märkte man att det faktiskt ger resultat. Jag blev rekommenderad att inte träna utanför vattnet alltså inget gym på ett tag. (uhh vad jag gråter) haha

Nu jobbar mannen igen så jag slipper störa ihjäl mig på att gå upp tidigt och han sover vidare ;) Lika nivå, i måndags då lillgrabben varit på dagis första dagen på massa veckor, däckade han i soffan efter maten. Mannen hade gamnacke några minuter senare. Jag däremot strök hela helgens tvätt. Jag är ju liksom van att jobba ;)

Idag fick vi våra nya leg på jobbet. E-leg. Jag kan numera använda det hemma också, om jag hade en sådan kortläsare vill säga. För att få detta blev vi tagna på kort i höstas, med giltig legitimation osv. Sen fick vi säkerhetskoder hemskickade och för att få kortet så skulle vi knappa in en säkerhetskod, visa leg och lämna in tidigare kort samt en genomgång om kortet. Man kan tro vi hade små gröna män i källaren och ett förråd med Top secret skrivet på dörren, men men säkerhet framförallt.

Nu är det en jobbig tid med tv-tittandet. Det är för mycket samtidigt. Måste ju spela in ett, se ett och hoppa över ett annat. Måste nog ha en boxer till :)

Kommentarer
Postat av: A-S

Hahaha vilket I landsproblem... De finns Webb TV..

2011-01-13 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0