Joda det snöar

Gott med mer snö :) Har varit i pulkabacken idag, det tar sig.. Jag vågar åka lite mer nu. Fastnade vid en film nu, maten är i ugnen och sen ska jag ta ner lite av julen. Det tar typ tre dagar för mig att få ner allt. Det är en hel del för mycket.

Igår var jag ute på promenad med Linda, denna gången hade jag inte skon full md blod! Det är gott att diskutera lite ute i kylan!

I morgon jobbar jag, 5 timmar bara så det är en piss i havet. Men sen är det ledigt igen. Ahh det går bra nu.
Vår nya dr är kanon med, han dikterar som en gud. En sekreterares dröm så att säga.

Min jobbarkompis har stickat till mig, hon har gjort "vantar" utan fingrar så jag slipper ha ont i händerna. Hur gulligt är inte det! Hade på mig dom hela dagen igår. Var lite lättare att skriva med sådana ;)
Är ju lite frusen om man så säger. Igår hade jag ett linne, en långärmad tröja, en kofta och sedan arbetskläder på det. Sen hade jag även värmeelementet på. DÅ var det ok.. haha längtar till sommaren.

Kommentarer
Postat av: mia

nej plocka inte ner granen.. hade hoppats på att visa matte hur fint pyntet blir med oäkta gran!!! ;-)

2011-01-06 @ 16:10:26
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0