Halva veckan klar

Det är gott en onsdagkväll, halva veckan är helt och hållet klar.
Jag var ju hos tandläkaren i måndags. Jag har inte bara en utan tvååååå visdomständer som har fastnat under de andra tänderna. Det betyder troligen att jag måste dra ut dessa nån gång. Han tyckte nu, det tyckte inte jag. Jag är en av dom räddaste för att dra ut tänder. Han berättade i detalj hur han skulle snitta upp, dra, vicka, slita, sy och ge mig smärtstillande i flera dagar.. Jag tände inte på det.. inte nån stans. Så jag står ut en stund och hoppas det släpper.
Efter det hämtade jag mina papper som var påskrivna och fortsatte för att handla vitaminer. Jag är ju så trött och något blodvärde.. ehh vet inte vilket var lite lågt så jag kör på och ser om det händer något.
Kvällen tog jag mig en sväng för massage, det var sååå gott. Huvudvärken försvinner och ryggen mår kanon!

Igår borde jag följt med och simmat men sambon skulle träna, han måste ju vara bra när han ska på koll. Men jag SKA börja röra på mig. Jag lovar. Shakade loss på jobbet idag, det måste räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0