Dop

Idag var det Ellys dop, vi var och köpte nya kläder igår. Sambon hittade en väldigt fin Fred Perry skjorta, lillkillen fick en ljusblå md slips och jag köpte en galet märklig klänning på HM. Helt ovant för mig men det gick det också. Lillkillen tyckte kyrkan var rolig i ca 2 min. Sen ville han gå fram till Viggo. Jupp det blev en strid mot klockan :) Han fick sen ett psykbryt som vi numera kallar det ;) så vi fick åka hem efter paketöppningen, men han var så trött grabben så det var kanske inte så konstigt. Glömde kameran i all hast, men så är det man har bara två hjärnhalvor ;)

Julhelvetet är kvar fortfarande, jag kommer inte till skott. Jag är trött och har huvudvärk. Fatter inte. Jag har ju knappt jobbat. Jaja gnälla har jag redan gjort för en del stackare så jag slutar lite fint med det här just nu.

Bakade en kaka till jobbet i fredags, tyckte det kunde vara lite trevligt. Blev kladdkaka med glurv på :) Choklad på choklad med strössel. Det kan aldrig bli fel!

Hade riktigt ont i halsen häromdagen, fast jag får bara ont på ena sidan. Kändes som en kniv varje gång jag svalde. Testade med halstabletter och varm choklad på jobbet. När jag kom hem åkte samon o handlade Sias Marängswiss. Det gjorde susen. O otäckt gott var det med.

Lillgrabben fick en ny friss av gudmor häromdagen, han blev så söööööt. Men han ser ju så stor ut nu. Min lilla parvel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0