You give me fever..

Feber idag me, det är för gutt! Jag får skriva upp min temp morgon o kväll så får vi se hur det ser ut. Jag kanske tycker att det är många dagar med feber fast det inte är det? Hur som är det tröttsamt att bli så varm utan att vara förkyld.

I måndags var jag på massage, det är så jäkla skönt! Man mår mycket bättre några timmar efter. Igår var det bassängträning. Är på sluttampen, blir en tid till sjukgymnasten för utvärdering i mars. Gott!

I går upptäckte jag även att det knappt fanns luft i ena däcket på bilen. Yeeha and why? Tog en sväng förbi macken och tryckte i lite luft. Vi får se om det får vara kvar. Nån på jobbet var imponerad att jag kunde fylla på luft själv. Ehh.. är det svårt? Eller har jag missat något? Det är bara att komma ihåg hur mycket man får trycka i ;) Det är samma med olja, spolarvätska, byta däck osv. Det KAN inte många tjejer. Men vaaaaarför inte? Vad göra om ni blir själva när gubben går och dör? Lämna in bilen för att fylla på spolarvätska? Vore inte det bara liiiiiite pinsamt?

Nu är det snart dags för dagis och jobb. Om den lille mannen behagar att följa med upp ur sängen. Han somnade så gott på mattan framför tv:n igår. Lite väl trött. När jag kommer in till honom på morgonen så säger han "neee mamma lite till" Jag säger då något om att vi ska ju till dagis, då ler han, vänder sig och drar över täcket över huvudet och säger "inte än". Lika morgonpigg som sin mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0