Min lilla goding

Min lilla goa grabb rensar golven från mattor och leksaker, han dammsuger! Helt fantastiskt duktig, under soffan och drar ut stolarna för att nå. Jag behöver inte göra det längre. Jag gillar läget! Fast han är lite manisk men det har blivit bättre, han stryker numera också ;)

Idag var det utbildning i staden. Det gick väl sisådär. Jag snappade väl upp nåt nytt men annars var det mest sånt jag kunde (skryt).

Zumban jag var på i söndags var nog det roligaste i träningsväg jag gjort. Så nu är söndagarna mina!!! Shake that ass så att säga.

Denna vecka har jag börjat 45-60 min tidigare än jag ska, detta för att åka med mamma och jag behöver få upp flexen. I morgon börjar jag senare och på fredag är jag ledig. Det går inte riktigt ihop sig :) Jag ligger på miiiiiinus. I förrgår fick vi en väska och en reflexväst av jobbet. Igår fick vi semlor och andra kakor (för mig som inte äter slemmiga semlor) av chefen. Sen var det ju även fruktkorgsdags så det fanns nötter choklad o frukt med. Idag på utbildningen fick vi en supergod fralla med pumpafrön till frukost, sen bekostar jobbet middag det blev fisk och sen fick vi vaniljhjärtan till fika. Jupp jag gillar mitt jobb!

Nu har jag gjort 3 dagar av 5 utan linser. Ahh längtar till fredag, då ska linserna i! Störigt som bara den att inte se riktigt bra. Det är definitivt dags för nya glasögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0