Ja jag vet

Jag har inte lagt upp dagens bild.. jag la av redan på andra dagen ;) näda. men min kamera behövde visst ladda batteriet så att säga. Jag återkommer med bild, lovar.

Jobbet då, ja idag var det dagen D. Det gick väl sisådär.. Vi kan nog bättre. Får se resten av veckan. Eftermiddagen var det möte i staden, det var hett som hos han med hornen. Vi va högröda i nyllet allihopa. Faan för att sitta i ett rum utan fönster.
Blev lite tidigare slut på dagen så jag fick lite tid i ljuset ute. Det var fint.

Vår lille hjälte fick sin nya säng i helgen. Han var eld och lågor och babblade om att sova i sin fina säng. Efter ett smärre misstag så lyckades vi få ihop allt. Han somnade efter en liten sväng utanför sängen. Sen att han vaknade 10 i 5 är ju en annan sak ;) I kväll somnade han efter en liten tur också. Alltså tar det nu 5 min att lägga honom istället för 2.. Jag tror jag överlever.
Vi spelade in sista nattningen i spjälsängen, bara för att minnas hur lätt den lille grabben är. Vi lägger honom, han vill att vi sjunger. Han får välja 3 sånger. Efter den andra säger han "så sjung ****** sen sova". Efter vi har skrålat den sista sången så säger han godnatt och vinkar. Thats it. Det är inte många som tror mig så jag har numera bevis :)

Zumban fortsätter, det går fasen inte lättare. Var lite för mycket förkyld för det i söndags. Skulle åkt till gymmet idag men är fortfarande förkyld och hostar morgon o kväll så jag väntar hehe visste det skulle bli så. Men i morgon ska jag i bassängen igen. ehum joda det är hård träning..

Nu sitter jag och smaskar chilinötter. Borde tagit en tallrik med flingor iställlet. Men men det är mycket man borde gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0