Feber

Idag är den feberdags igen, jag har fan jämt feber. Har haft väldiga mardrömmar inatt me så kanske har jagat upp mig lite? Börjar dock tröttna på att vara varm av feber. Måste hitta på nåt.

Idag fick jag sovmorgon, 6:20 gick jag upp. Helt utvilad. Det är rätt härligt att inte stressa på mornarna.

Idag ska jag på röntgen och sen till jobbet. I morgon är jag ledig. Det är sant! Jag är ledig.. måste bara komma ihåg det med. Pinigt att komma till jobbet om man har tagit ledigt. ehum..

Ska ta långfrukost med den lille godingen så sambon får sova lite extra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror bestämt att du ska följa med och träna på tisdag och torsdag nästa vecka, kanske gör att febern försvinner! mys extra i morgon när ni är lediga alla 3 <3

2011-02-03 @ 09:06:32
URL: http://jonssonweidner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0