Får man byta?

Var på zumba nyss, vill byta röv. Kan man det? Någon som har erfarenhet? Hehehe..

Närå det gick i alla fall, det går säkert framåt om nåra gånger me.. Möjligen. Vi var nog fler idag, det var rätt fullt i sporthallen, de ni! Det trodde ingen om denna lilla by.. Mitt i city, där all action är!

Nu är jag svettig och äcklig, ska duscha och sen smaska i mig något om magen håller. Tål antagligen inte mina ny vitaminer. Fuck it! Här handlar jag dyrt och tycker mig allt känna resultat och då dör magen! Va fasen, jag är ju den som åt vaniljglass med kaviar hemma hos Per utan att blinka, och nu kan jag inte ta lite vitaminer utan att må illa. Det är dålig stil det tycker jag allt. Åldern, skulle säkert några säga. Det stämmer antagligen.

Tydligen är det 6 år sedan Mia (äntligen) vågade ta tag i det där med Matte.. La scala, jag minns det allt. Känns dock inte så länge sedan ;). Grattis på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Naw tack så mycket.. Ja jag glömmer aldrig din kommentar att carpe diem nu får du fan leva efter ditt motto 

2011-02-07 @ 08:28:00
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0