Det går sakta

Blir trolldegsdag idag, lagom aktivitetsnivå för mig och sambon :) Synd bara att lilleman tycker det är okej 5 minuter. Det ska spelas fotboll och innebandy! Och visst, det är ju en grabb så man får ju stå där och sparka boll fast magen är i uppror.

Har tittat på BB avsnitten. Gode tid att dom lyckas få in alla puckon i samma hus. Fantastiskt. Denna duracellkanin som heter Cilla tror jag. Hon håller faan aldrig käften. Satans galning. Vem orkar? Och för att inte prata om puckona dom har satt i glashuset. Är det ett skämt? Hoppas verkligen någon av tjejerna kommer in i huset för en helpuckad kille som inte kan svenska står inte så högt på min lista. Det som är mest spännande är att den snyggaste tjejen är en kille. Hehe ja det är inte lätt. Hade inte den mörkhåriga silikonstinna bruden gjort läpparna till anknäbb så hade hon vunnit. Någon kille fanns inte.. Dötrist om jag ska vara ärlig.. Blir kanske bättre sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0