Det är ju till att bli straffad

SUCK, börjar helt enkelt med det. Jag ska ju vara ledig i morgon, det straffade sig fort. Idag så var det bara jag kvar efter 16. Vid 20 över kommer my ride home. Vid 10 över kommer en liten dr och säger att han SKA diktera en akutremiss. Jag beger mig till köket och städar upp, det är nämligen vår vecka att sköta det. Sen plockar jag in allt som ska låsas in. Stänger av datorn till kassan då ingen mer borde komma. Sätter mig ner och väntar in remissen. När den väl kommer så går det ju bra. Det kommer en ssk och ber om hjälp, hon måste alltså ha panikhjälp nu! Samtidigt behövde jag starta upp kassan och ta betalt. Datorn startar så sakta att man hade hunnit hem och tillbaka innan den va klar så jag tog en annan och registrerade. Sen stängde jag av allt och låste. Sprang in till ssk och hjälpte henne väldigt snabbt. Sprang vidare och fick på mig jackan, in till dr och sa att remissen var klar och sen ut och åka hem. 16:23. inte helt illa pinkat men då kommer mina vanliga ångestkänslor. "Gjorde jag rätt", "stängde jag av" osv. Men innerst inne så VET jag att allt är ok men jag är som jag är.

Nu borde maten vara färdig om jag hade stängt på plattan alltså. IDAG IGEN!! va faan.. jag tror jag ska gå i ide.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha! kram

2011-02-03 @ 17:25:57
URL: http://jonssonweidner.blogspot.com
Postat av: Mia

Ibland e barnlås Inge kul vet inte hur många gånger jag står o väntar på att de ska börja bubbla... Så e i te plattan på

2011-02-03 @ 20:34:29
URL: http://Www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0