Beroende

Sambon räknade fel, garderoben till den lille blev för stor för den platsen vi tänkte så vi fick möblera om hela rummet. Jag, som har ett dolt problem nämligen att jag förr va en sjuk pedant, älskade läget. Fick ändra hela rummet, tvätta allt och göra om. Det är bara för mycket för mig ;) Jag tog rummet bredvid också när jag ändå hade ångan uppe! På kvällen varvade jag ner med ett köksskåp.. bara för att lugna ner nerverna ;) Risken är nu att det tar ett tag innan den där lilla känslan av att hela tiden ändra och städa dör ut. Det går, det har jag nog märkt, men det är svårt ibland.

Jag fick godkänt på mitt test. Nu är jag skitnervös och undrar om jag vågar. Det är så typiskt mig. Men det är ju en bra grej. Men vågar jag? Slösar jag pengar? Ehh hmm måste fundera.

Ikväll är det zumba. Det är en mycket rolig träningsform där hela första kvarten gick ut på att försöka sluta skratta :) Det blir säkert bättre idag.

I fredagas var vi i staden och jag gjorde mitt test, sen var det IKEA som gällde. Det tog tid. Det tog en väldig tid. Någon liten krabat har en stark vilja. Blev en massa mer än tänkt som vanligt, men det vi var ute efter var slut så vi får se om svärmor hittar den. Vore kul att fortsätta ändra hehehheheheeee

Kvällen spenderades med underbara Linda, Thobias, Viggo och lillpluttan Elly. Bara snacka, äta lite, ta det lugnt och spela. Skönt me vänner man är sig själv med. En toppenkväll helt enkelt. Smågrabbarna busade hela kvällen/natten. Fattar inte att dom orkade :)

Idag tar vi frukost och sen långpromenad, det röstar jag för i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Trots att jag räknade "fel" så blev det ju bättre än innan eller hur??

2011-02-06 @ 10:57:28
Postat av: mia

hahahahah

2011-02-06 @ 13:03:08
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linda

HAHA! jag tror det kommer bli bra, kanske värt att slösa pengar?! Ha så kul på zumban surt att jag missar idag men vi tar igen nästa!

2011-02-06 @ 16:52:00
URL: http://jonssonweidner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0