Bannat!

Min lilla gullegris har blivit en liten man! Lilleman säger nu hela tiden "se på fotboll på veven" (teven). Innan idag var det "Kalla, Kalla, Kalla". Sååå skidor och fotboll är det jag får se på tv nu. Kan även slinka in en snutt med Emil men annars är det sovrummet som gäller för mig. Det ska spelas fotboll med och innebandy. Suck jag är helt slut!
Var ute och tog luft nyss, det behövdes. Men uuuuu så seg man är. Detta skitillamåendet är inte helt över.

Häromdagen skrevs det på FB om gamla tider, jag får lite tårar i ögonen av musiken osv. Hu det var tider det!! Vi hade verkligen riktigt roligt :) tur man har gjort såna saker så man har minnen. Det bästa är väl också att sambon och jag umgicks redan då så vi har massa att prata om och man hjälper varandra komma ihåg. Åhh ska nog glo lite på gamla bilder (om jag hittar dom).

Ikväll ska vi inte göra något kul, det var planer för det men vill inte röra mig så mycket än. Hoppas det blir lyckat och jätteroligt!

Nu är det träning på att nicka i vardagsrummet, någon som vet en bra glasmästare? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0