2,5 år

I morgon (inatt) är min lille man 2,5 år gammal. Det är riktigt läskigt. Han är ju stor nu. Han diskuterar med mig och har väldigt mycket åsikter, han bestämmer, han fejkar, han fjäskar och vet precis hur han ska uppfostra oss :) Så underbar liten grabb, min hela värld.

Förutom att jag är lycklig över min och sambons skapelse så har jag en galen huvudvärk och mår fortfarande illa. Men MEN jag har ingen feber!! Helt otroligt. Ska fira med lite choklad om en stund. I morgon är det bassängen som gäller. Borde kanske packa det jag ska ha men eeehhhh roligare att göra det kl 5 imorgon ju. Thats me, aldrig förberedd. Sambon lär spöa mig med bandyklubban när jag tänder lampan men när han har grus i ögonen springer jag fortare ner för trappan. Eller, hehe, springa fortare gör jag hela tiden nu. Vinden har vänt :) Ska se om han hänger på en sväng på spåret!

Vi investerade i en ny micro då den gamla, enl sambon, brann upp. Det funkade skitbra när jag testade den men å andra sidan är den lika gammal som jag har bott utanför päronens hus. Det är ett under att den fortfarande lever. Så jag bytte i alla fall. Bytte även sida av bänken den skulle stå på, vet inte om jag gillar resultatet, ska avvakta lite.. (mina bekymmer är stora).

Annars har ju veckan börjat fint, fick nya skor på jobbet, röda lackade träskor. Jajemen fint ska det vara. Känner mig som en bonnig transa, man får vänja sig.


Kommentarer
Postat av: Viggo

Grattis polarn :)

2011-03-01 @ 07:21:18
URL: http://jonssonweidner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0