Väntans tider

Jag väntar på min älskling, ja och Fredde med så klart :) Lillgrabben somnade nyss, det tog 2 min. Han fick se motorcyklarna på nära håll idag, då var dagen räddad.
Fick prata lite med Ann-Sophie, underbart härligt. Emil och familj var här för några dagar sedan, det är rena rama nostalgitrippen. Man saknar den tiden när monopol och fest var sommarnöjet :) Måste kolla på lite kort så jag inte glömmer allt roligt!

Idag är det tisdag, det har gått en vecka och en dag sedan jag hade semester. Jag är redan trött. Men det är snart bara två veckor kvar tills vi är fulltaliga så att säga.

Vi tyckte det var varmt idag, vi klagade lite. Ghassan berättade hur vädret i Irak är så här dags. Jag ska hålla käften och inte klaga :) Vår AC på jobbet är underbar men det blir lite kallt ibland, det finns dock inget mellanläge. Antingen är det helvetesvarmt eller eskimåkallt. Inget svårt val då jag hellre klär på mig än av mig på jobbet ;)

Jag har nu 10 minuter på mig att fixa i ordning innan Hells. Mja tidsoptimist? Javisst!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Ja de va roligt med lite nostalgitripp uppför den gången och ringa på dörren haha.. Roligt att ses, känns som igår varje gång...

2011-08-02 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0