Men kom igen för fan

Har varit och klippt mig idag, underbart! Skönt att prata av sig lite med :)
På väg hem skulle jag (faktiskt skulle jag få äran) tanka bilen. Jag minns aldrig min kortkod. Fick den messad och sen skulle jag minnas att tanklocket var på min sida, vart jag hittade spaken till detta, koden till kortert OCH att tanka med den svarta slangen ;) Trots att jag kom ihåg alla dessa saker så glömde jag en liten detalj. Jag har aldrig tankat den bilen innan och denna detalj gör INGEN. Så nu tycker min sambo att jag inte lyssnar.. Verkligen verkligen känns det som Who the fuck cares?? Jag tankade i alla fall diesel och bilfan kom hem.
Säger bara såhär: Tanka själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0