Första avklarat

Första kalaset, även det största är avklarat. Vi blev inte 20 pers men ändå. Efter mycket velande så tänkte vi att -ja men det går nog sitta ute, det regnar nog inte i eftermiddag. Nej det regnade inte, det var väl en av årets hetaste dagar :). Men å andra sidan så kunde alla barnen leka fritt både inne o ute. Smyckade träden med ballonger och serpentiner. När dagen va slut såg det ut som kaos :)

Fredde lagade mat och sen hade världens underbaraste Linda bakat tårta. Den var så häftig (ska lägga upp bild sen) och den var väldigt väldigt god.

Min mobil dog igen, nu är den på Expert och ska blir kontrollerad. 100 spänn (igen) på att dom säger fukt.. det gör dom alltid bara för att ha något att skylla på. Jag har inte badat med den och jag har inte trampat på den.. Inte ens tappat den bara lite heller. FAKTISKT. Jag har inte hunnit helt enkelt:)

Idag följde jag med mina föräldrar på skogspromenad, lingon skulle dom plocka. Jag följer med för att om möjligt hitta en liten gul svamp. Jag/vi hittade över ett kilo. Helt otroligt när det gällermig.

Tror jag ska dra på mig målarkläder och ge mig ut, det är ett par kvadrat som ska målas, helt innan snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0