Dagen

Jag slutade jobbet 14 idag. Det är inte fy skam. I morgon är det långdag. Nästa vecka blir allt sämre det är jag säker på.

När jag kom hem tog jag lite dynor och en bok och la mig i solen. Efter 10 min fick jag flytta på mig, jag är så gammal! Skuggan hamnade jag i. Sambon kom ut och satte sig. Jag känner hur det blir svart och jag somnar. DÅ kommer Fredde på att han ska diskutera väldigt intressanta saker. Så jag sov kanske 1,5 min. Men när han somnat så sparkade jag i stoljäkeln så han vaknade. Payback is a bitch..

Just det, min älskling är hemma. Min (ok våran) bil har landat. Lillgrabben var inte så impad, "nej inte åka fort" "inte spela mycket högt" Tss har jag nånsin?? ;) Blev ingen Volvo, jag klarade mig en gång till..

Jag ska nu äta lite, sen klippa gräs med grabben om någon undrar.

Jobbet är lite annorlunda på sommaren, lite nytt folk att prata med och faktiskt lite mer i min ålder. Det höjer stämningen en aning.

Lillgrabben blev klippt idag, håret är kanon och det är så klart gudmor som gör sånt. Då blir frisyren tuff me. Inte som när jag drog över skalpen med trimmern..

Nehe, onda ögat från spisen har talat. Jag ska avsluta snarast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0