Dagen efter

Åh mitt lilla huvud var inte så bra när jag vaknade. Nu börjar det ordna upp sig men klockan är redan halv 4 :) Började dagen med lagtävlingar och ankrace. Gick tipspromenad, röstade på bilar, mc, traktor och moped. Såg mer lagtävlingar och uppvisning med modellflygplan. det gick hem hos den stora grabben. Därefter gick vi hem och sov. Riktigt gott. Efter middagen lämnade vi svärmor och A hemma och begav oss till grabben precis vid 50-skylten. Det är långt att gå dit och dom har hööööga trappsteg :) Helt slut efter det. Vätskepaus och sen anslöt det hårda gänget haha. Det är ju ett visst mönster med musiken, lite lugnare och lite hip hop? över det men då jag skulle välja låt så sa jag ändå att "vi har absolut inte samma stil på musik" Dom skrattade och trodde mig inte. Jag stängde på denna:



Det har aldrig varit så tyst hos Kalle innan. Alla bara tittade på mig. Jag hoppade och dansade helt ensam :) Mia, vart var du??? Efter det blev det Dileva.. Need I say more? 

Jimmy, (smeknamn Jimmy Åkesson) hade lite kul musik han visade, samma grabbar som gjort I just had sex med Akon.. Jag hade inte hört dessa innan i alla fall..









Det blev en intressant promenad upp till parken. Muuu räcker inte för att väcka kossar, ifall ni undrade. Blev rätt mycket dans (eller ja hoppande) och rätt mycket dricka. Grillen var till för dom hårda grabbarna, och dom som ville ha ett nytt mönster på kroppen. Han trubaduren Mike tror jag han hette var för jäkla härlig. Men jag tyckte nog att han skulle tagit hela Fear of the dark. Jag och Ammy hade ju tonarten helt rätt!

Det fanns även dom som tog en tupplur i skogen, det är farligt. Någon kan kissa på dig!!

Precis innan vi hann hem så kom ösregnet. Men vem orkade springa? Jag kunde knappt gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0