Tisdag, en dag i april

Igår var det sommarvärme idag efter utbildningen höll jag på att frysa ihjäl. Det svänger lite.
Utbildningen ja, det var i lilla staden och rätt så kul. Inte lärde jag mig allvarligt mycket men det räcker kanske :) I morgon ska vi till stora staden med jobbet. Ska äta gott och gå på hmm teater eller något? Tja vi får väl se. Börjar dagen med frukt och godis i alla fall ;)

Min stora grabb är sjuk. Jag tyckte han överdrev lite i helgen när han sov hela dagarna och sa hur ont i halsen han hade. I måndags frågade hans läkare hur han hade överlevt helgen. Jupp ångest igen. Jag är för jäkla hård ;) Idag har jag handlat massa godis till honom och blommor. Allt för att bedöva mitt samvete haha. Needå så illa är det inte.

Igår var jag och lillgrabben och plockade påskris, lite sent men men så är det varje år. Fick med mormor som har utbildat den lille så han kan tall, julgran, mossa, kotte och lyssna efter fåglar. Han lyssnar lite mer på henne.....

Nu ska jag röja här hemma för en man som är sjuk, kan absolut inte göra något! Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0