Nya krafter, en liten stund

Idag var jag något piggare, sambon neeee. Den lille fick hänga med mormor och morfar på promenad i skogen med korv och oboy. Jag är avundsjuk! Det var det bästa jag visste när vi var på skogsäventyr :) Han lär ju sova gott sen.

Jag satte igång att leta efter skor (har absolut inga alls enl mig själv) hittade nog över tre flyttkartonger med skor. Fast dom var inte i några kartonger utan överallt i en salig röra. Jag sorterade ut mina och tvingade även sambon att göra samma med sina. Nu har vi vars en flyttkartong med skor. Jag vill inte tänka på hur många jag kastade, det skär i hjärtat :)

I morgon är det jobb igen. Jag ska jobba långfredag denna vecka. Lönesamtalet jag skulle haft frös inne, hoppas få ta det denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0