Morgan Alling

Igår var det utvecklingsdag på jobbet. Vi började med goa mackor, kakor, jordgubbar och frukt. Och ja, kaffe till dom som är galna ;) Sen var det pepp på jobbet, fick beskriva jobbarkompisar med ett positivt ord och lite lekar. Härligt. Sen var det till stora staden och Hamnkrogen för middag. Efter det teatern och se Morgan Alling (TippenMorgan) och Lennart Lindén. Det handlade om besvärliga människor. Kanon. Men efter 4 timmar är man seg i pärat. Sen var det hem och hämta pizza... suck jag är så rund o go.

Idag hade jag ångest så jag åkte till gymmet innan jobbet =5:45 :) Det var två arbetskamrater till där så jag var inte ensam idiot! Sen hade jag väldiga diskussion med Karl och Marcus, helt skilda ämnen dock. Karl ska bli pappa strax. Han är lugn haha Första barnet HAHA. Han tror på massa lugna stunder HAHAHAHAHAHAA Ska höra med honom i sommar hur det blev. Jag tror jag har rätt!

Marcus kom in och var så lycklig att han dikterat 40 diktat dagen innan, och tyckte väl det var kul att reta oss för att vi hade mycket att skriva.  Jag berättade att vi redan skrivit dom och att han nu hade 40 st journaler att signera.. Då var han tyst. Han kom ju på att arbetet kommer tillbaka och biter en i arslet.

Jag slutade tidigt idag. Fick äran att åka till dagis och hämta kläder och papper. Sen handla. Sen laga mat. Nu är dagen slut. Jupp så försvann den ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0