Det är med VAB

Jag är idag hemma, till 14:00 i alla fall sen ska jag åka o jobba sista passet. Känner att man latar till sig av att vara hemma. Det är gott att inte klä på sig normala kläder förens efter 12 t ex. Hua mot mina principer ;)

Idag är det Pippi på tv;n. Var tvungen att köra det idag, den lille sa nämligen igår: "Se på Big brother".. han blir skadad här hemma haha.

Han har även tagit efter sin mamma i annat, han sträcker fram armarna och säger "kli mig" :) Han pratar precis som jag egentligen gör, helt tokigt bonnigt. "Vi tar det i mön" "Ne mamma inte städe nu" låter så underbart kul.

Vi har varit hos Linda o Thobias i det nya huset, är så avundsjuk!!! Jättestort, massa utrymme och underbar planering. Ahhhhhhhhhhh vill haaaaaa! Har ju varit där förr, var en massa år sedan men att det var så stort kom jag inte ihåg. Perfekt läge med. Perfekt familjehus, man får ju rum med fler barn med ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0