Vilken dag!

Jag har bara haft möten och utbildningar idag. Jag började med Matilda och utbildade henne i det nya datasystemet. Hon är übersmart så det gick fruktansvärt fort. Sen hade jag lite lunch. Sen var det möte om vaccinationen (som jag på något sätt också blev en del i) sen var det en snabb fikapaus och sen nästa möte med Cosmicgruppen. Vi ändrade rutiner och bestämde hur vi ska jobba i fortsättningen. Lite häftigt är det ju att jag får bestämma, jag som inte har levt lika länge som en del andra har jobbat ;)
Sen var det dags att jobba som vanligt.. vilket resulterade i att jag satt och bokade om i det nya systemet och svarade på frågor. När jag släckt ner datorn och rest på mig kommer chefen med jobb.. Såååå en halvtimme senare fick jag åka hem.
Tja i morgon lär det kanske bli lite bättre? Då har jag (än så länge) bara ett möte i 2 timmar där jag är sekreterare. mmmm skriva för hand, inget jag kan längre :)

Det renoveras i vardagsrummet. Elen är bruten och jag kan inte se på tv uppe då :( Blir att ta med datorn till sängen och glo på Gordon. Har även en påse chilinötter som väntar med sällskap av pringleschips. Grrrreat!

Borde gått en promenad men vädret är för jäkla segt. I morgon är en annan dag, då kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är på om jag inte är på BB..

2010-09-21 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0