Värmebölja

Det är inte lätt med vad man ska ha på sig längre. Det är nästan minus på morgonen (lite överdrivet) och sen sommar när man åker hem. Gott.
Idag har jobbet gått sådär, vi får hoppas på det bästa. Jag har uppdaterat infoskärmarna och spelar lite musik i ena väntrummet så nu kör vi haha
Vi tog en riktigt lång promenad hela familjen. Det är gott väder, blev ett depåstopp vid lekplatsen. Gooooonga ska man ju göra.
Nu har jag wokat en god blandning så magen är mätt. Tänkte ta en sväng till skogen men ovisst om liten Jonsson orkar.. Själv är jag rätt seg i ryggen men mannen hämtade en kartong med finfina piller från apoteket igår. Jummi..
Satt i massagestolen hos päronen, gjorde så ont att jag nästa grät en skvätt ;) den lille började knuffa bort mig så jag inte skulle göra mig illa längre. " Aj aj mamma, bort nej aj aj". Stackarn får nog men för livet.

Den ena danska doktorn slutade igår, lite trist. Hon var härligt rivig! Hon bjöd på fyllda äpplen i ugn. Gott!!! Izabella och jag har provat jeans på jobbet. Men vi var väldigt överens att 1000 spänn för att visa upp valkar på ryggen var inget vi gick med på ;) Skönt med lite folk i min ålder ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0