Spackel

Igår blev taket klart. Idag är nästan allt gips på plats och en del spacklat. Jag är då den som spacklar, det är det jag klarar av enligt starka källor.. :)
Sen att jag fick klippa gräset idag för att den lille skulle vara sysselsatt är ju en annan sak. Faaaasen va tungt det var. Flyttade lite plantor idag med då SimsalaBIM möjligen dyker upp nästa vecka.
Nu har familjen varit på långpromenad och det kändes rätt ok, ska önska lite massage ikväll..

Vad gör man när tumstocken är förlång för det man ska mäta? Man bryter helt enkelt av den till lagom längd..


Sambon samlar pluspoäng...

Hopplöst när man har tv:n i sovrummet, jag däckar direkt. Igår satt jag o sov! WTF? Hur är det möjligt? Jag kommer ju vara väldigt utvilad tills vi får färdigt nere.



Kommentarer
Postat av: Linda

min sambo har med samlat (lite) denna helgen :D

2010-09-19 @ 22:45:27
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0