Huvudvärken är här för att stanna

Jag ger upp, idag tar inget dö på huvudvärken. Har varit och fått massage, både i päronens massagestol och av far som vet var nervknutor sitter. Nada hjälp. Tre olika sorters värktabletter och en salva. nada hjälp. Frisk luft i 4 timmar, nada hjälp. Mat och dryck, nada hjälp. Jag skiter i det. I morgon är en annan dag..

Chefen köpte mig en dvd-film som jag fick som hemarbete. Romantik ska det bli, men orkar nog inte ikväll.
Var en sväng med den lille på skogspromenad, han började att grina lite för jag inte släppte ner honom men sen blev det tyst, han däckade efter 5 min.. Jag fick med mig en okej skörd med gula svampar, äntligen. Jag är så sen med allt i år. Lär väl slå in julklappar i januari!

Goa kompisen fick en liten urgullig tös, man blir så avundsjuk när man får en bild från BB. BB är bra. förlossningen not som much.. ;)

Hatar när sambon jobbar em. Jag ligger så efter i tv-tittandet då. Vi följer vissa saker tillsammans och då kan jag ju inte tjuvkika.. Eller? Omoraliskt? Iofs så ligger mitt samvete nedbäddat just nu, är en riktigt jobbig jäkel på jobbet. Nästan så jag själv reagerar. Men jag är ju inte yngst längre, är väl det som gnager ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0