Galet

Igår vaknade jag med sån ryggvärk att jag knappt kunde ställa mig upp. Men efter lite knagglig start så kom jag till jobbet. till slut orkade jag inte så jag tryckte i mig en halv dundertablett. Då försvann det nästan helt. Gott. 
Nu väntar jag på att sjukgymnasten ska ringa.. Pissjobb som drabbar nacke och rygg..
Men jag skyller lite på sängen med, ska nog egentligen byta ut den tror jag.
Fick skakningar i armar och händer igår eftermiddag, som värsta parkinson.. Pinsamt men det var säkert från tabletten. Vi säger det ialla fall. Det talades om blodprover så då slutade jag lyssna.

Så nu har jag gnällt färdigt om mina krämpor, nu till något roligare.

Vi har nu satt igång med vardagsrummet, taket är grundat och ska göras i morgon igen. Lister borta och gips ska snart dit me :) Denna gången går det bra med renovering, det är liksom begränsat till ett rum inte till hela huset. När jag var höggravid så fick jaghoppa på balkar för att komma till toaletten, ni som varit gravida vet att det inte är en lätt match att ha en hinderbana till toaletten ;) Första året vi bodde här fick vi el i köket den 23 december ;) KATASTROF men vi njöt av att ha ett fungerande kök på julafton haha. Sååå om det blir byte av hus nån gång så blir det ett hus som man kan bo direkt i, inget jäkla ombygge eller fönstermålning eller so on. Heeeeeell no.¨

Har varit en sväng och hjälpt pappa dragit sladdar till högtalarna i köket. Spännande, man vet aldrig om de kommer fram i alla rör. :)

Linda och Viggo kom en sväng igår så vi tog en tripp till lekparken. Grabbarna är så söta tillsammans. Väldigt viktigt att träffa "goggo" ofta !!

ikväll ska vi då spendera tv;tittandet i sovrummet då vardagsrummet ju är utplockat. 20 spänn på att jag sover 10 min efter vi har stängt på tv:n..

Mitt lilla gudbarn Alicia fyllde 1 igår, ahh va tiden går fort. Kommer ihåg när jag var i staden och handlade och blev uppdaterad från förlossningen. Var på helspänn :)



Grattis igen lillsnuffsan!
Nu väntar jag på en annan liten knodd som borde vara dags för snart tycker vi, heja heja

Kommentarer
Postat av: Linda

ursäkta mig! :D det har varit dag i en månad snart !

2010-09-17 @ 21:57:20
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/
Postat av: Christin

Ja men han pratar ju om att gunga med goggo varje dag :)

2010-09-18 @ 07:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0