28+

Satan, nu är jag sådär gammal som jag inte ville vara.. Jag kan gå på 28+.. Skit också att jag är där redan haha. Det gick fortare än räknat, tycker det var som igår när jag flyttade in till staden coh festade varje helg, drog hem folk, hade ostbollskrig, spelade Tage, överdoserade jordnötsringar och sprayade glitter på väggarna. haha good times.
Mia och jag har festat ihop många gånger, en av dessa gick mitt körkort sönder. Jag har dragit ut på att ta nytt kort (hatar att fotas för sånt), blev ju gravid och tjockare och ville inte ha ett kort på det i 10 år. Jag har nu varit och tagit kort och tänkte att "jamen det var ju inte så länge sedan det gick sönder" ehh jo mia har ett bildbevis i den boken hon gjorde till mig när jag fyllde 25.. !!! Helvete så länge mitt körkort varit itu.. hahahahah

Idag var det heldag i staden på sjukhuset igen. Denna utbildningen bevisade för mig att plugga fortfarande inte är något för mig. Idag var jag helt slut. Som tur va umgicks jag och lilleman med Linda och "Goggo", det piggar alltid upp.

I morgon är det dags igen för 8-17 utbildning. Sen är det klart.

Jag är trött, bara för att jag är så gammal antagligen..  ;)

Kommentarer
Postat av: mia

hahah ja just de.. får glutta i boken någon gång.. minnet sviker en ju nu när man börjar bli gammal.. får plannera in en +28 kväll nu så vi äntligen får känna oss som lammkött igen ;-)

2010-09-13 @ 22:40:30
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linda

Ja du Christin,det måste bero på åldern :D

2010-09-14 @ 06:21:21
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0