Snart helg

Är så trött, orkar så lite..
Var ju med facket och lekte lite i staden. Mycket god soppa och efterrätt fick vi! Sen skulle vi hinna med att göra julkort, gaahhh det är en sak att se alla fina kort som hon gjort, och att man då tänkte "ahh så kan man ju göra" men sen när man står med ett naket kort och ska göra något så är det en spärr.. Blir inget i närheten av bra :)

Idag var det snö, det var verkligen vitt ute. Härligt! Lite spänning på vägen med andra som inte heller har vinterdäck på. Mys!

I helgen var vi hos underbara Thobias, Linda, Viggo och lillsnurpan Elly. Jag fick snuffsa bebis och gosa ihjäl mig lite :) Underbart!!! Alltid lika härligt att träffa er.





När lilleman kom ut i snön på morgonen så kom han väl inte riktigt ihåg hur det var, han kikade och kände lite sen vände han sig mot mig, log och sa "åhhh glassss" :)


Kommentarer
Postat av: Linda

shit vilken lugg min kille har :D haha

2010-10-22 @ 12:05:40
URL: http://weidnerjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0