Nooooo

Idag har mannen gjort mat till oss, han är riktigt bra!!

Den lille är inte helt sig själv. han är nog förkyld eller något i den stilen. Han vaknar till rätt ofta och somnar om lika fort.

Jag har badat idag, helt själv med en PT så att säga :) Finlir ju. Men det är hårt i alla fall. Jag har nog träningsvärk i morgon. Idag hade jag skoskavet från helvetet, gick promenad i helgen och då var det rätt ok, idag när jag gått två steg kändes det som att foten brann. Lägg på lite klorvatten på det så mmmmm härligt.

Har fortfarande ingen hel husvägg, vad tog dom vägen? Nåja, det är snart 2011 så då kanske.

Zu morgen är det heldag sen är det en halv och sen är det långfredag. Det är inte så lockande men går snabbt över. Helgen hoppas jag att den blir bra med fint väder så jag kan göra klart gården för i år.

Nu är jag uppe på övertid, jag ska åka tiiiidigit i morgon så jag behöver sova ;) Blir så grinig annars hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0